#stop_sexтинг#не_ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті
Згідно з національним дослідженням, в Україні 33,7% дітей і підлітків проводять в Інтернеті від 3 і до 5 годин щодня, 28% користуються Інтернетом 1-2 години кожного дня. 13,3% дітей проводять в Інтернеті від 5 до 7 годин, а 10,4% - понад 7 годин щодня. Основними формами взаємодії сучасних дітей в Інтернеті є онлайнспілкування (через месенджери, в онлайн-групах, а також аудіо і відео додатки) і онлайн-ігри, де є можливість спілкуватися з іншими учасниками або в чаті, або за допомогою аудіо зв’язку. За підтримки та нагляду дорослих ці форми взаємодії можуть позитивно вплинути на особистісний розвиток дитини.
Соціальні мережі є важливою частиною соціального і творчого життя покоління, що підростає. Діти використовують соціальні мережі для розваги, знайомств і підтримки дружніх відносин, щоб ділитися інтересами, пізнавати інших і розвивати стосунки з сім’єю. Це продовження їхньої особистої взаємодії в реальному житті. Поруч з цим соціальні мережі дозволяють розвинути такі особисті сторони дитини:
• Грамотність у сфері медіа: вивчення та експерименти в соціальних мережах можуть допомогти дитині набути знання та навички, які допоможуть уникати ризиків онлайн.
• Спільне навчання: дитина може використовувати соціальні мережі для обміну навчальним контентом як неформально, так і в формальній шкільній обстановці.
• Креативність: дитина може проявляти творчий підхід до оформлення профілю, обробки фотографій і відео, а також модифікацій для ігор.
• Психічне здоров’я та добробут: спілкування з далекими родичами та друзями, участь в місцевих і глобальних спільнотах онлайн (групах), наприклад, освітні або волонтерські проєкти, можуть дати дитині відчуття зв’язку та приналежності
Урок 7 клас
Ціль уроку: сформувати ключові навички стійкості щодо шкідливого контенту та емоційного відновлення після взаємодії з таким контентом.

Коментарі
Дописати коментар